• Σχόλιο του χρήστη 'Σταμάτης Νικολαϊδης' | 12 Ιανουαρίου 2025, 11:38

    Σχετικά με την αστυνόμευση του νέου ορίου ταχύτητας, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, που ορίζεται στο Άρθρο 20: «Από την 1η Νοεμβρίου 2025 το όριο αυτό ορίζεται σε τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα». Συνυπογράφω το σχόλιο: «11 Ιανουαρίου 2025, 20:28 | Ανδρέας Μαμπλέκος»: «Αρμόδια για την επιλογή του τόπου, του αριθμού και της εγκατάστασης συσκευών σταθερών φωτογραφικών ραντάρ να είναι η τοπική Αστυνομική Αρχή και όχι οι οικείοι Δήμοι, καθόσον υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ τοπικών δημοτικών αρχών και δημοτών (σχέση ψηφοφόρου και αιρετού), σε αντίθεση με τις Αστυνομικές Αρχές που αποτελούν ανεξάρτητο θεσμό.» Σημειώνεται ότι πολλές δημοτικές αρχές αρνούνται πεισματικά να τοποθετήσουν κατακόρυφη οδική σήμανση (P-32 Πινακίδα Ορίου Ταχύτητας) σε οδούς της αρμοδιότητάς τους που διέρχονται μέσα από κατοικημένες περιοχές. Στην πράξη, από πολλούς Δήμους το Άρθρο 10 του ΚΟΚ δεν εφαρμόζεται ή ακόμα χειρότερα, εφαρμόζεται επιλεκτικά εξαιτίας της διαπλοκής μεταξύ τοπικών δημοτικών αρχών και δημοτών.