Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Δρ Γεώργιος Γιαννιτσιώτης | 12 Ιανουαρίου 2025, 11:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Τα Ε.Π.Η.Ο. διακρίνονται ανάλογα με την ταχύτητα κατασκευής σε: αα) οχήματα των οποίων η μέγιστη σχεδιαστική ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 6 χλμ./ώρα. Αυτά τα οχήματα θεωρούνται και κυκλοφορούν ως πεζοί, αβ) οχήματα των οποίων η μέγιστη σχεδιαστική ταχύτητα υπερβαίνει τα 6 χλμ./ώρα, αλλά δεν υπερβαίνει τα 25 χλμ./ώρα. Θεωρούνται και κυκλοφορούν ως ποδήλατα, τηρουμένων των κανόνων σήμανσης και σηματοδότησης και των απαιτήσεων των ποδηλάτων, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στα επιμέρους άρθρα.» Επειδή τα ανωτέρω οχήματα (ΕΠΗΟ) αποτελούν απειλή (απλή φυσική: 25kg βάρος οχήματος Χ 6χλμ/ω = 150kg δύναμη πρόσκρουσης σε ακίνητο Άνθρωπο) για την σωματική ακεραιότητα των Ανθρώπων που κινούμαστε πεζή επί πεζοδρομίων & πεζοδρόμων, δέον όπως εξαλειφθεί η οιαδήποτε πρόβλεψη «νόμιμης» κυκλοφορίας τους στους ανωτέρω χώρους (πεζοδρόμια & πεζοδρόμους). Σε αντίθετη περίπτωση, οι εισηγητές της συγκεκριμένης διάταξης καθίστανται υπόλογοι-ηθικοί συναυτουργοί κάθε τραυματισμού ή/και θανάτου Ανθρώπου που πέσει θύμα «τροχαίου» επί πεζοδρομίου ή πεζοδρόμου από τέτοιο όχημα (ΕΠΗΟ). Τέλος, πρέπει να απαγορευθεί ρητώς η στάθμευση των οχημάτων αυτών επί πεζοδρομίων & πεζοδρόμων για να μην αναγκαζόμαστε να τα πετάμε εκεί που ανήκουν (στις οδούς κίνησης τροχοφόρων οχημάτων).