Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σέργιος Μαναράκης | 12 Ιανουαρίου 2025, 14:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΤΙΝΙΑ Η χρήση πατινιών είναι πολλαπλάσια ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ από κάθε άλλο μέσο για δύο λόγους: α) γιατί ο/η οδηγός είναι εκτεθειμένος β) γιατί ο/η οδηγός ΔΕΝ έχει καμία απολύτως αξιολόγηση ως προς την ικανότητα του/της να οδηγεί. Οι λοιποί οδηγοί έχουν υποστεί (έστω και την απολύτως ανεπαρκή) εκπαίδευση που έχουμε σήμερα. Κατά τη γνώμη μου τα πατίνια θα έπρεπε να το οδηγούν ΜΟΝΟ ενήλικες και μόνο όσοι/ες έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου ή μηχανής. Επίσης, τα πατίνια θα πρέπει να κυκλοφορούν ΜΟΝΟ σε ποδηλατόδρομους. Ας τους φτιάξουμε, λοιπόν, και μετά να τα επιτρέψουμε Το να βάλουμε το όριο στις "κατοικημένες περιοχές" (ποιες άραγε είναι αυτές; Όλη η Αττική μήπως;) στα 30 χλμ/ώρα, δεν θα λύσει το πρόβλημα. Σκεφτείτε το πατίνι να κυκλοφορεί (νόμιμα;) στις λεωφόρους της Αθήνας. Περαιτέρω, τί θα γίνει σε περίπτωση ατυχήματος με υπαίτιο το πατίνι; Πώς θα πληρωθεί το θύμα; Τί θα γίνει αν σηκωθεί και φύγει, πώς θα βρεθεί; Το πατίνι που κυκλοφορεί στους δρόμους θα πρέπει να έχει ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ΠΙΝΑΚΙΔΑ