Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σέργιος Μαναράκης | 12 Ιανουαρίου 2025, 14:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ - ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Αν ο νόμος είναι εκτός λογικής ΔΕΝ πρόκειται να τον τηρήσει ποτέ κανείς. Αν ο πολίτης ξέρει ότι ο κανόνας δεν τηρείται ή, ακριβέστερα, τηρείται στο ... περίπου, τότε ψάχνει να βρει το μέχρι που μπορεί να φτάσει. Αυτά τα δύο, δυστυχώς, είναι ο κανόνας με τα (περισσότερα) από τα όρια ταχύτητας. Το κράτος βάζει όριο, πχ. 50, ενώ στη πραγματικότητα θα έβαζε 70, γιατί ξέρει ότι κανείς δεν θα το τηρήσει, και κάνει τα "στραβά μάτια" μέχρι περίπου 70. Αυτός, πιστεύω, ότι είναι και ο λόγος του 30 στις "κατοικημένες περιοχές" (ό,τι και αν θα σημαίνει αυτό, αφού το μόνο που αναφέρει ο ΚΟΚ είναι: "το Κατοικημένη περιοχή»: Η περιοχή που έχει σημανθεί με πινακίδες ως κατοικημένη στις εισόδους και εξόδους της".) Βάζουμε 30 γιατί θα είναι "οκ" να πάει κάποιος έως 40-50. Αυτό, όμως, οδηγεί στην πλήρη απαξίωση των πάντων. Η μόνη λύση είναι τα όρια να γίνουν ΣΩΣΤΑ αλλά να τηρούνται. Και ΣΩΣΤΑ όρια είναι αυτά που ανταποκρίνονται στους δρόμους. Δεν είναι δυνατό η Λ. Βουλιαγμένης να έχει όριο 70. Έπρεπε να είναι 90. Δεν είναι δυνατό η Βάρης - Κορωπίου να έχει όριο 50. Έπρεπε να είναι 90 Στα 91, όμως, να υπάρχει πρόστιμο. Δεν είναι δυνατό η Εθνική Οδός να έχει όρια 80 και 100. Πρέπει να έχει τουλάχιστον 130 παντού και σε ορισμένα σημεία ακόμα περισσότερο ή και καθόλου.