Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Μάρκος | 12 Ιανουαρίου 2025, 14:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 17 Η διήθηση των δίκυκλων που νομιμοποίητε τώρα , κατά την γνώμη μου θα οδήγηση σε περισσότερα τροχαία ατυχήματα και περισσότερα νεαρά θύματα , σκεπτείτε μόνο το εξής, πως μπορεί να δει ο οδηγός αυτοκινήτου και να προφυλάξει ένα μοτοποδήλατο που θα ξεχύνετε πίσω από δύο η τρία αυτοκίνητα με ταχύτητα διπλάσια ,αφού δεν μπορεί να ελεγχθεί από κανέναν, εκτός αν αποκτήσουν κάμερα και ταχογράφο μοτοποδήλατα και ΙΧ.