• Σχόλιο του χρήστη 'Σέργιος Μαναράκης' | 12 Ιανουαρίου 2025, 14:54

    ΚΑΜΕΡΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ Στη χώρα μας η τροχαία κάνει ελέγχους με σκοπό να ΠΙΑΣΕΙ τον παραβάτη. Στην πραγματικότητα ΚΡΥΒΕΤΑΙ σε φυλλωσιές, κάτω από γέφυρες, σε χώρους στάθμευσης κλπ. Οι κάμερες μπορούν να μπουν οπουδήποτε χωρίς κανείς να ξέρει που είναι. Πρόσφατα διαφημίστηκαν κινητές κάμερες που μπορούν να μπουν παντού και μάλιστα, λέει, να μπορούν να καταγράφουν και στο αντίθετο ρεύμα χωρίς κάποιος να μπορεί να τη δει. Και αναρωτιέμαι: Ποιος είναι τελικά ο ΣΚΟΠΟΣ του κράτους; Να αποφύγει τα ατυχήματα ή απλά και μόνο να εισπράξει χρήματα; Η στάση της αποδεικνύει το δεύτερο. Το γεγονός, επίσης, ότι κάποιος οδήγησε με, π.χ. 150 χλμ στην ΕΟ με όριο π.χ. 110 ή 130 και δεν προκάλεσε ατύχημα (αυτό που άλλωστε συμβαίνει καθημερινά) αποδεικνύει ότι κανένα πρόβλημα δεν έχει η ταχύτητα αυτή στην ΕΟ. Αν πραγματικά το κράτος ενδιαφέρεται για την ασφάλεια και ότι τα έσοδα των Δήμων όπου έγινε η παράβαση (αυτό πια δεν έχει καμία λογική) τότε θα έπρεπε οι κάμερες να είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΜΦΑΝΕΙΣ και να ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΡΙΟ. Να ξέρει ο/η οδηγός ότι στο σημείο αυτό το κράτος θέλει κάποιος/α να πάει με τη συγκεκριμένη ταχύτητα. Και να ξέρει ότι αν δεν πάει να υπάρξει πρόστιμο. Αυτό που λέω το έχω δει με τα μάτια μου στην γειτονική ... Σικελία. Δεν κάνει καινούργιο ούτε ανύπαρκτο. Το κράτος οφείλει να συνεργάζεται με τον/την οδηγό, να τον/την ενημερώνει και, εν τέλει να τον/την βοηθά να μην κάνει την παράβαση (αφού τη θεωρεί επικίνδυνη) και όχι να θέλει απλώς τα λεφτά του. Αλλιώς είναι παγίδευση.