Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σέργιος Μαναράκης | 12 Ιανουαρίου 2025, 19:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ - ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Αναφέρομαι στις διαβάσεις χωρίς φωτεινό σηματοδότη, που δυστυχώς, είναι ιδιαιτέρως πολλές. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ στις διαβάσεις χωρίς φωτεινό σηματοδότη Ι. Οι μεν πεζοί υποχρεούνται: «να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψη τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν» (άρθρο 38 παρ. 4) ΙΙ. Οι δε οδηγοί υποχρεούνται: «να πλησιάζουν στη διάβαση με ταχύτητα τόσο μικρή ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς που τη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους για να επιτρέπουν τη διέλευση των πεζών» (άρθρο 39 παρ. 2) Στο απαράμιλλο Ελληνικό Κράτος υπάρχουν διαβάσεις σε … ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ με δυο και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας 70 χλμ/ώρα. Πώς λοιπόν οι μεν πεζοί θα μπορούν να εκτιμήσουν και την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων, οι δε οδηγοί να μπορούν να ακινητοποιήσουν το όχημά τους, αν χρειαστεί; Είναι εντελώς παράλογο να υπάρχουν τέτοιες διαβάσεις. Μόνο σε δρόμους με μία λωρίδα και μονής κατεύθυνσης και εντός της πόλης με χαμηλό (έως 50) όριο είναι λογικό να υπάρχει διάβαση χωρίς φωτεινό σηματοδότη. Όλες οι άλλες πρέπει να έχουν φωτεινό σηματοδότη Και, επίσης, πρέπει να είναι ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΕΣ με κατάλληλη σήμανση και ΦΩΤΙΣΜΟ της διάβασης, ο οδηγός να βλέπει και τη διάβαση και τον/την πεζό