Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σέργιος Μαναράκης | 12 Ιανουαρίου 2025, 20:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΦΟΡΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Το θέμα δεν αφορά ευθέως τον ΚΟΚ, συνδέεται όμως άμεσα με την ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ένα αυτοκίνητο που αγοράζεται 25.000 έχει στην τιμή αυτή περίπου 6.500 σε φόρους και τέλη ταξινόμησης. Δηλαδή το 26% του συνολικού κόστους είναι έσοδα του κράτους. Έσοδα, όμως, που εισπράττει μεν άμεσα, αλλά αναγκάζεται να πληρώσει αργότερα σε νοσοκομεία κλπ έξοδα όταν το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορέσει να προστατέψει τους επιβάτες τους σε τροχαίο (για το οποίο δεν ευθύνεται απαραιτήτως ο/η αγοραστής/στρια του). Αν όμως το αυτοκίνητο δεν είχε τόσους φόρους και τέλη, αυτός/η που το αγόρασε θα μπορούσε να αγοράσει ένα ασφαλέστερο αυτοκίνητο που θα τον/την προστάτευε. Δεν λέω να μην εισπράττει τίποτα το κράτος από την πώληση, αλλά θα πρέπει να ΜΗΝ εισπράττει ή να εισπράττει ΜΕΙΟΜΕΝΑ έσοδα από εξοπλισμό που συνδέεται με την ασφάλεια και να επιβάλει όσα τέλη θέλει σε εξοπλισμό που είναι πολυτελής και ΔΕΝ συνδέεται με την ασφάλεια Το ίδιο ισχύει και για το ΚΡΑΝΟΣ, το ΜΠΟΥΦΑΝ και τον λοιπό προστατευτικό εξοπλισμό μηχανής