Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 13 Ιανουαρίου 2025, 13:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΡΗΘΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ 180 ΜΗΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ. ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΙΚΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΙΤΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΗΚΟ ΚΟΜΒΟ, ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΟΡΙΣΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΟΡΙΣΗ ΠΡΟΤΑΙΡΕΟΤΗΤΑ ΒΑΣΗ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ STOP. ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΥΡΟΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΙΡΕΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΑΙ ΕΧΟΥΜΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΜΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΗ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ! ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΚΛΚΙΚΟΙ ΚΟΜΒΟΙ.