Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Άννα | 13 Ιανουαρίου 2025, 15:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 17, περιγράφονται οι συνθήκες κάτω από τις οποίες είναι επιτρεπτή η αλλαγή λωρίδας και η κίνηση μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών σε πυκνή κυκλοφορία. Θα ήθελα να παρατηρήσω ότι σε περίπτωση ατυχήματος ή παράβασης, δεν είναι εύκολο να αποδειχθεί αν οι συνθήκες όντως ίσχυαν. Όπως σε άλλα κράτη θα μπορούσε να ισχύει ότι τα μηχανάκια καταλαμβάνουν τον χώρο που θα καταλάμβανε ένα αυτοκίνητο. Ξεκάθαρος κανόνας και δεν επιτρέπει παρερμηνίες ενώ θα μειώσει πολύ τα ατυχήματα.