Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Παπαντωνιου Γιωργος | 13 Ιανουαρίου 2025, 15:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο νομο 4710/2020 και συγκεκριμενα στο αρθρο 3 παρ 1 προβλεποταν απαλλαγη απο την καταβολη τελους σταθμευσης σε περιοχες οπου υπαρχουν θεσεις ελεγχομενης σταθμευσης, για οχηματα χαμηλων ρυπων. Θεωρω οτι το μετρο πρεπει να συμπεριληφθει στο νεο Κ.Ο.Κ. σαν μονιμο κινητρο χρησης οχηματων χαμηλων (ισως καλυτερα μηδενικων) ρυπων, γιατι με τον τροπο αυτο οδηγοι που χρησιμοποιουν τα οχηματα τους στα κεντρα των μεγαλων αστικων περιοχων θα αποκτησουν ενα κινητρο για να αντικαταστησουν παλαιοτερα και ρυπογονα οχηματα με νεα, μηδενικων ρυπων (ηλεκτροκινητα). Οπως ειναι γνωστο, η κινηση στο κεντρο των πολεων με ρυπογονα οχηματα προκαλει τεραστιο προβλημα στην ατμοσφαιρα των πολεων μας με πολυ ασχημες συνεπειες στην υγεια των κατοικων τους. Πρωτο μελημα θα επρεπε να ειναι η προστασια της υγειας μας λοιπον. Παραλληλα, τα ηλεκτροκινητα οχηματα παραγουν και πολυ λιγοτερο θορυβο απο τα παλαιας τεχνολογιας οχηματα, βοηθωντας ετσι στην καταπολεμηση της ηχορυπανσης στις πολεις. Τυχον επιβαρυνση στον προϋπολογισμο απο τη μη καταβολη του τελους σταθμευσης πρωτον ειναι ελαχιστη (προς στιγμην τουλαχιστον) λογω του πολυ μικρου αριθμου τετοιων οχηματων σε κυκλοφορια και δευτερον θα αντισταθμιστει πολυ γρηγορα απο τα οικονομικα οφελη που θα εχει η βελτιωση της υγειας (και ψυχικης υγειας) των κατοικων των πολεων αν αυξηθει ο αριθμος των ηλεκτροκινητων οχηματων σε κυκλοφορια.