Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αχιλλέας Μπουλογιώργος | 13 Ιανουαρίου 2025, 16:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Άρθρο 34 να προστεθεί - Απαγόρευση στάθμευσης συμβατικού αυτοκινήτου (εσωτερικής καύσης) στον ειδικό χώρο στάθμευσης με ειδική σήμανση φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου (δημόσιοι φορτιστές/ταχυφορτιστές). - Απαγόρευση στάθμευσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη θέση στάθμευσης του φορτιστή για φόρτιση αν δεν φορτίζει. - Περιορισμός χρόνου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους φορτιστές/ταχυφορτιστές. (Όταν φορτίσει να αναγκάζεται να το μετακινήσει) Στο Άρθρο 102 να προστεθεί - Απαγόρευση μόνιμης χρήσης της αριστερής λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους από αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης πέραν της προσπέρασης μέσα στα όρια ταχύτητας. Εχει παρατηρηθεί ότι ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους χωρίς κίνηση να γίνεται κατάχρηση της αριστερής λωρίδας είτε οδηγώντας στα όρια ταχύτητας θεωρώντας ότι είναι σε μια μόνιμη προσπέραση, είτε παραβιάζοντάς τα. - Απαγόρευση προσπέρασης από δεξιά σε αυτοκινητοδρόμους γιατί γίνεται κατάχρηση της λωρίδας κυκλοφορίας του οχήματος ακόμη και αν δεν έχει κίνηση δημιουργώντας συνθήκες ατυχήματος καθότι ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος δεν μπορεί ούτε έχει την υποχρέωση να ελέγχει και τη δεξιά πλευρά του. Επίσης, για να γίνει πιο αποτελεσματική η αστυνόμευση είναι επιτακτική ανάγκη της μεγάλης αύξησης εποπτικών μέσων από την τροχαία. Περισσότερες κάμερες και δυνατότητα αυτόματης αποστολής του προστίμου στον οδηγό στο email του. Αλλά και νομιμοποίηση της χρήσης onboard καμερών στα αυτοκίνητα ΙΧ για καταγραφή συμβάντων ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει σαφή εικόνα των εμπλεκόμενων μερών και μπορούν να αποδοθούν πιο δίκαια οι ανάλογες ευθύνες. Και επίσης πλήρη πρόσβαση όλων των παραβάσεων του οδηγού από το αρμόδιο όργανο που διενεργεί τον έλεγχο ώστε να αποφεύγονται περιστατικά που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα