Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γ. Ροδόπουλος | 13 Ιανουαρίου 2025, 16:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΩΣ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ Η τροποποίηση με το 17, 1 που παρέχεται η ευχέρεια στους μοτοποδηλάτες κλπ να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, έστω με τις εκεί προϋποθέσεις ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΘΡΙΑ ! Ήδη σήμερα που είναι παράνομη η ενέργεια αυτή, τα δίκυκλα καταχρώνται του ενδιάμεσου στενού χώρου και δημιουργούν μύρια όσα προβλήματα. Είναι βέβαιο ότι οι αναβάτες δεν θα μπορούν να εννοήσουν και κυρίως να εφαρμόσουν την προτεινόμενη περίπλοκη με δυσαπόδεικτα στοιχεία διάταξη, με αποτέλεσμα να αποθρασυνθούν έτι περαιτέρω με αποτέλεσμα την αύξηση των ατυχημάτων, αφού επί πλέον γνωρίζουμε στην Ελλάδα το επίπεδο συμπεριφοράς τους (βλ. παπάκια, ντελιβεράδες, μεγάλες μηχανές με υπερφίαλους αναβάτες). Προτιμότερο να παραμείνει η διάταξη ως έχει, παρά να αυξηθούν τα συστυχήματα και να δημιουργούνται αμφισβητήσεις ως προς την υπαιτιότητα (πχ. ταχύτητα, ακινητοποίηση κλπ). Δηλ ούτε στο δικαστήριο θα είναι δυνατόν να αποδειχθεί η τήρηση ή όχι της διάταξης!!! Αν επιμείνει ο «σοφός» (;) νομοθέτης, ας προστεθεί παράγραφος, ότι σε περίπτωση ατυχήματος ο μοτοποδηλάτης θα ευθύνεται πάντοτε, εκτός αν αποδείξει ότι τήρησε την διάταξη.