Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 106Σχόλιο του χρήστη Βασίλειος Παλαιολόγος | 13 Ιανουαρίου 2025, 18:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χώρια τις όποιες προηγούμενες παρατηρήσεις μου, σχετικά με τις λωρίδες δικυκλιστών κ.λπ., λάβετε υπόψιν σας ότι το να μειώνονται τα όρια ταχύτητας στις πόλεις σε 30 χλμ. αυτόματα συνεπάγεται ότι ένας που κινούταν με 30χλμ/ώρα τώρα θα κινείται με 10χλμ/ώρα (επιδεικνύοντας ακόμη πιο αντικοινωνική συμπεριφορά απέναντι σε συμπολίτες του που έχουν ανάγκη να φτάσουν στον προορισμό τους στην ώρα τους) γεγονός που θα επιτείνει σοβαρότερα το ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακό καθώς και την ώρα που θα χρειαζόμαστε για να φτάνουμε στον προορισμό μας. Πέραν όλων, προ της εφαρμογής νέου ΚΟΚ (συμφωνώ απόλυτα για την όποια τιμωρία ως προς τους παραβάτες του ερυθρού σηματοδότη και τους υπό επήρεια αλκοόλ ή ουσιών - είναι εν δυνάμει "δολοφόνοι" άλλωστε και το έχουν παρακάνει - αλλά κι ως προς τους παραβάτες ραμπών ΑΜΕΑ ή διαβάσεων πεζών) ας κοιτάξει το κράτος πρώτα να φτιάξει τους κάκιστους δρόμους μας που είναι το μαύρο τους το χάλι (χρόνια τώρα) από λακούβες και κακοτεχνίες (μας έχουν σπάσει τα αυτοκίνητα και πληρώνουμε συνέχεια συνεργεία), να δημιουργήσει επαρκή και σύγχρονα δωρεάν υπόγεια πάρκινγκ (γιατί έχουν γίνει όλοι οι δρόμοι ένα απέραντο πάρκινγκ) και μετά ας φτιαχτεί ένας νέος δίκαιος κι ασφαλής Κ.Ο.Κ. Το πρώτο υπεύθυνο να είναι σύννομο είναι το κράτος αλλά δεν είναι δυστυχώς (μεταθέτοντας την όποια ευθύνη του κατά την προσφιλή του συνήθεια) κι αποφασίζει με το παραμικρό να "τιμωρεί" τους πολίτες ενώ θα έπρεπε αυτό να είναι το πρώτο που θα έπρεπε να "τιμωρηθεί" με πρόστιμα για την άθλια κατάσταση των δρόμων (εικόνες τριτοκοσμικής χώρας, ανύπαρκτης ανάπτυξης, ιδίως στα νότια προάστια τραγικοί δρόμοι). Στην τελική, αδιανόητο να μας βάζει υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας όταν αναρωτιόμαστε εύλογα για ποια (ανύπαρκτη) ποιότητα δρόμων ακριβώς και για ποια κυκλοφορία όταν όλα είναι μποτιλιαρισμένα; Και μάλιστα, να πληρώνουμε και διόδια από πάνω μαζί με την υπέρογκη φορολογία εισοδήματος και προϊόντων που πληρώνουμε χρόνια (πάνω από το 50% αθροιστικά).