Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ | 13 Ιανουαρίου 2025, 20:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 17 του ΚΟΚ περί διήθησης μηχανών , το θεωρώ ελλιπές σε πολλούς τομείς Πρώτον δεν υπάρχει περιορισμός στο ότι η διήθηση θα πρέπει να γίνεται απο οδηγούς που έχουν τουλάχιστον 2 χρόνια το δίπλωμα καθώς δεν είναι κάτι απλό. Δέυτερον δεν υπάρχει πρόβλεψη στο ότι η διήθηση θα πρέπει να απαγορέυται εντός σχολικών τετραγώνων (περιοχών) Τρίτον δεν υπάρχει απαγόρευση διήθησης ανάμεσα σε φορτηγά και μεγάλα οχήματα τα οποία έχουν δυσκολία χειρισμών και καταλαμβάνουν μεγαλύτερο χώρο στο οδόστρωμα. Να σας θυμήσω την απόφαση 55/2016 του Αρείου Παγου για αντίστοιχο ατύχημα. Τέταρτον δεν δύναται να επιτραπεί η διήθηση σε όλους τους δρόμους αλλά σε δρόμους συγκεκριμένων προδιαγραφών μετά από άδεια της τροχαίας. Για παράδειγμα η Λεωφώρος Βουλιαγμένης στο ύψος του Αλίμου ή της Αργυρούπολης/Ηλιούπολης έχουν αρκετό πλάτος για διήθηση, όμως η Λ.Βουλιαγμένης στο ύψος της Δάφνης δεν έχει αρκετό πλάτος έστω και αν έχει και εκεί 3 λωρίδες, είναι όμως στενότερες με αποτέλεσμα η διήθηση να είναι επικίνδυνη