Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Λαζαρος Παπαδόπουλος | 14 Ιανουαρίου 2025, 00:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Η διήθηση πρέπει να απαγορευτεί. Ο λόγος είναι απλός. Υποθετικό σενάριο με δίκυκλο κινούμενο με ταχύτητα 30 χλμ/ώρα ανάμεσα στα σταματημένα οχήματα χάνει την ισορροπία του ή προσκρούει σε έναν καθρέφτη. ΑΚΟΜΑ και με κράνος είναι πιθανός ο σοβαρός τραυματισμός του ή ο θάνατος του, διότι μπορεί να προκύψει εσωτερική αιμορραγία ή κάκωση του αυχένα, κάταγμα σπονδύλου κλπ αφού το σώμα του θα χτυπάει αριστερά και δεξιά στα ευρισκόμενα σε διακοπή πορείας οχήματα. - Άρα δηλαδή θα φτιάξουμε ένα νόμο που δεν θα προστατέψει εν τέλει την ανθρώπινη ζωή αλλά νομίζουμε ότι θα βελτιώσει την κυκλοφορία στις πόλεις. - Οι πεζοι, ιδίως ηλικιωμένοι, άτομα που περιμένουν υπομονετικά να ανάψει ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ πιστεύω ότι θα τρομοκρατούνται από τις μηχανές που θα σταματάνε πάνω στην διάβαση, θα εισπράττουν μια αντικοινωνική συμπεριφορά, αισθανόμενοι ότι βρίσκονται σε τριτοκοσμική Αφρικανική χώρα. - Για όλους τους παραπάνω λόγους πιστεύω ότι μια λωρίδα κυκλοφορίας ενός μέτρου,σε οδούς με παραπάνω από 2 λωρίδες κατεύθυνσης, δίπλα στο πεζοδρόμιο, με αποκλειστικη κίνηση των μοτοσυκλετων-πατινιών κλπ θα λύσει πολλά προβλήματα ασφάλειας και κινητικότητας, θα δημιουργηθεί ευταξία και πολιτισμός.