Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αγγελος Β. | 14 Ιανουαρίου 2025, 10:56
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ακόμα ένα νομοσχέδιο που αν και εμπεριέχει κάποια θεματα προς τη σωστή κατεύθυνση, λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό στη βάση της ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΙΣ κάτι που αποδεδειγμένα δεν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και απλά και μόνο στοχεύει στο συναίσθημα του διοικούμενου-ψηφοφόρου. Η αυστηροποίηση ποινών η οποία εσχάτως έχει θεωρηθεί από του εδώ νομοθέτες ως φαρμάκο δια πάσαν νόσο, έχει αποδειχθεί πανευρωπαικά οτι δεν αποτρέπει τις παραβάσεις ούτε λειτουργεί ανασταλτικά στην τέλεση αυτών. Ο πολίτης που αποφασίζει να πιεί 2 ποτηράκια παραπανω και εν συνεχεία να οδηγήσει δεν θα πάψει να το κάνει επειδή ενόσω κάθεται στο μπαρ θα σκεφτεί οτι ο νομος 3456 θα τον τιμώρησει σκληρότερα από τον προηγούμενο. Χρειάζεται ενημέρωση και έλεγχοι γι αυτό. Μειώσεις στο όρια ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, οι οποίες ενδεχομένως θα μπρούσαν να είναι και σωστές, δεν λαμβάνουν υπόψιν το πόσο ασφαλή έχουν γίνει τα συγχρονα αυτοκίνητα και κυρίως δεν συνοδεύονται απο αυξήσεις στα αστεία όρια ταχύτητας των εθνικών οδών οπου τα όρια πλεον ειναι κωμικά για την ποιοτητα του εθνικού οδικου δικτύου αλλα και για την ασφαλεια και τις ικανοτητες των συγχρονων οχημάτων, και εξυπηρετούν αμιγώς εισπρακτικούς σκοπούς.