• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Πετρόπουλος' | 14 Ιανουαρίου 2025, 10:49

    Κεφάλαιο Α, άρθρο 17 Ο νέος ΚΟΚ, δυστυχώς, θα προκαλέσει πολύ περισσοτερα ατυχήματα από αυτά τα οποία προσπαθεί να προλάβει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το περιστατικό το οποίο βίωσα στις 6 Δεκεμβρίου το απόγευμα στην οδό Αλίμου-Κατεχάκη. Η κυκλοφορία ήταν αυξημένη αλλά αρκετή ώστε τα οχήματα να κινούνται στο όριο ταχύτητας, το οποίο βάσει σήμανσης είναι 60χμαω. Καθώς ήθελα να αλλάξω λωρίδα και κινούμουν στο όριο ταχύτητας, έκανα τους απαραίτητους έλεγχους διαπιστώνοντας ένα μηχανάκι σε μακρινή απόσταση. Καθώς κινούμουν για την αλλαγή λωρίδας, πάντα στο όριο ταχύτητας, το ίδιο μηχανάκι με είχε φτάσει και ο οδηγός κόρνανε διαμαρτυρόμενος γιατί δε σταμάτησα αφού πέρναγε. Για να διανύσει το μηχανάκι τη συσκεκριμένη απόσταση και να με φτάσει θα έπρεπε να κινιόταν με ταχύτητα τουλάχιστον 70χμαω, δηλαδή 10χμαω επιπλέον του ορίου ταχύτητας. Όταν του εξήγησα ότι έκανε διήθηση, ο οδηγός, οποίος συστήθηκε ως αστυνομικός αλλά εκτός υπηρεσίας, μου ανακοίνωσε ότι έκανα λάθος και ότι επιτρέπεται κανονικά η διήθηση αναφέροντας οτί εγώ θα έπρεπε να προσέχω. Συνοψίζοντας, ένα μηχανάκι έκανε δίηθηση με τουλάχιστον 70χμαω (πολύ περισσότερο από το όριο ταχύτητας σε εκείνη την περιοχή) και ο αστυνομικός οδηγός νόμιζε ότι στις 6 Δεκεμβρίου είχε ήδη ψηφιστεί ο νέος ΚΟΚ ο οποίος επέτρεπε την άνευ όρων διήθηση των δικύκλων. Καταλαβαίνετε τι θα πιστεύει ο μέσος οδηγός δικύκλου εάν ένας αστυνομικός θεωρεί πλέον νόμιμη την άνευ όρων διήθηση. Μέχρι τώρα οι οδηγοί των δίκυκλων ήταν προσεκτικοί γιατί ήξεραν ότι η δίηθηση είναι παράνομη και παρόλα ταύτα γίνονταν πολλά τροχαία με εμπλεκόμενα μηχανάκια. Σκεφτείτε τι θα γίνει με τον νεο ΚΟΚ τώρα που τα δίκυκλα θεωρούν ότι απελευθερώθηκε η διήθηση και μάλιστα άνευ όρων, ειδικά με τη φράση του υπουργού «Προτεραιότητα στα δίκυκλα». Ακόμα περισσότερο όταν ο νέος ΚΟΚ ιλάει για δίκυκλα με αποτελέσμα να δίνει αυτό το δικαίωμα σε όλα τα δίκυκλα, μηχανές, ποδήλατα, ηλεκτρικά πατίνια κτλ. Αυτό το οποίο κανονικά θα έπρεπε να γίνει είναι να αυστηροποιηθεί η εφαρμογή του νόμου για τη δίηθηση και όχι να επιτραπεί. Σε αντίθετη περίπτωση και εφόσον υπάρχει η επιθυμία να επιβληθεί ο νέος ΚΟΚ, αυτό το οποίο προσωπικά θα πρότεινα στους ειδήμονες οι οποίοι σκέφτηκαν τον νέο ΚΟΚ αλλά και σε αυτούς οι οποίοι θα τον ψηφίσουν, είναι να διευρύνουν τις εκτάσεις των χώρων ταφής και να αλλάξουν και τον νόμο ώστε να συντομευτούν οι εκταφές γιατί με το νέο νόμο, την έλλειξη επιβολή του και τη νοοτροπία των Ελλήνων δικυκλιστών οι τωρινές εγκαταστάσεις δεν είναι αρκετες για τους θανάτους οι οποίοι θα προκληθούν με τον νέο ΚΟΚ.