Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κίσσονας | 14 Ιανουαρίου 2025, 11:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη Χώρα της υπερβολής η πινακίδα STOP χρησιμοποιείται εκεί που θα έπρεπε να έχει πινακίδα Ρ-1 («ανάποδο» τρίγωνο), ενδεικτικά: σε εισόδους εθνικών οδών και οδών ταχείας κυκλοφορίας, σε εισόδους μεγάλων κυκλικών κόμβων με ορατότητα (που έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να είναι περιττή η τοποθέτηση STOP, και να αλλάξει η προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται εντός του κόμβου) κ.α., όπου ο οδηγός ζητείται να ακινητοποιήσει το όχημα, να ελέγξει, και να επιταχύνει με «τέρμα γκάζι» ώστε να «φτάσει» την ταχύτητα των ήδη κινούμενων οχημάτων, για να «μπει» με ασφάλεια.