Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΑ | 14 Ιανουαρίου 2025, 12:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΚΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΡ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΤΩΝ (ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ) ΔΙΟΤΙ ΟΜΑΔΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ.