Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Στέλλα Κάργατζη | 14 Ιανουαρίου 2025, 13:17
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα παραθέσω παρακάτω την προσωπική μου εμπειρία και θα σας παρακαλέσω να ληφθεί υπόψιν στη σύνταξη του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας: Εργάζομαι στο Δήμο Καλλιθέας τα τελευταία τρία χρόνια. Μετακινούμαι με το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειάς μας και σταθμεύω πολύ συχνά στην οδό Μιαούλη του Δήμου Καλλιθέας, είτε από την αριστερή είτε από την δεξιά πλευρά της, ανάλογα με τους μήνες, μιας και υπάρχει σήμανση για την σχετική στάθμευση. Την Τρίτη 10/12/2024 στάθμευσα από την αριστερή πλευρά το αυτοκίνητό μας και πήγα στην εργασία μου. Το απόγευμα στην επιστροφή είδα ότι δεν υπήρχαν πινακίδες στο αυτοκίνητο κι άρχισα να ψάχνω γιατί. Ψάχνοντας και βηματίζοντας μέσα στην οδό αν έχω κλείσει κάποια ιδιωτική θέση στάθμευσης, βρήκα μέσα στα φυλλώματα των δέντρων που υπήρχαν στο πεζοδόμιο πινακίδες στάθμευσης ΑμεΑ. Εννοείται ότι δεν υπήρχε κάποια σήμανση στο έδαφος ή ράμπα στο πεζοδρόμιο. Πηγαίνοντας την επόμενη μέρα να παραδώσω όπως οφείλω στο τοπικό τμήμα της Τροχαίας το δίπλωμα και την άδεια κυκλοφορίας, πέρασα πάλι από την οδό Μιαούλη βλέποντας έπληκτη το συνεργείο του Δήμου ν'αποχωρεί έχοντας κλαδέψει μεγάλο όγκο φυλλωμάτων μόνο από τα δύο αυτά δέντρα της οδού, ώστε πλέον οι πινακίδες να είναι ορατές. Κάναμε ένσταση για την παράβαση, προσπαθώντας ν'αποδείξουμε ότι οι πινακίδες στάθμευσης δεν φαίνονται, ούτε υπάρχει η σχετική διαγράμμιση της θέσης στο έδαφος και παρέχοντας όλες τις σχετικές φωτογραφίες και έγγραφα, η οποία και απορρίφθηκε. Κάναμε δεύτερη ένσταση ζητώντας τουλάχιστον τις πινακίδες του οχήματος και την άδεια κυκλοφορίας για να μπορεί ο σύζυγος να το χρησιμοποιεί όπως μας είπε ο αξιωματικός ακροάσεων, η οποία απορρίφθηκε εκ νέου. Προσπαθούμε να δούμε τον κκ Διοικητή του τμήματος, έχοντας επισκεφτεί το τμήμα τέσσερις φορές μέχρι τώρα, χωρίς επιτυχία, μιας και είτε δεν δέχεται να μας δει είτε απουσιάζει και στο τηλέφωνο δεν απαντά ΠΟΤΕ κανείς. Έκτοτε η οικογένειά μας υφίσταται μια ατελείωτη ταλαιπωρία, μιας και όπως αναφέρω παραπάνω είναι το μόνο αυτοκινήτο που έχουμε. Έχουμε μια ανήλικη κόρη την οποία πλέον δεν μπορούμε να μεταφέρουμε στις σχολικές και εξωσχολικές της δραστηριότητες και έχουμε την μητέρα μου που πάσχει από άνοια στην οποία δεν μπορούμε πλέον να παρέχουμε την βοήθεια που χρειάζεται σε εικοσιτετράωρη βάση. Η μητέρα μου δεν μπορεί να μετακινηθεί με ταξί λόγω της κατάστασής της, ούτε με κάποιο ΜΜΜ. Το άλλο όχημα που έχουμε στην κατοχή της οικογένειάς μας είναι ένα μηχανάκι, με το οποίο δεν μπορούμε να μετακινήσουμε ούτε την μητέρα μου ούτε την ανήλικη κόρη μας όπως καταλαβαίνετε. Να αναφέρω επίσης ότι δεν μπορώ πλέον να μετακινηθώ για να πάω στο χώρο εργασίας μου, αλλά αυτό είναι το ελάχιστο πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή. Από την δεξιά πλευρά της οδού Μιαούλη με τη μονή αρίθμηση υπάρχουν δύο θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ, στις οποίες δεν έχω σταθμεύσει ουδέποτε το αυτοκινήτο τα τρία χρόνια που εργάζομαι στην Καλλιθέα, γιατί να σταθμεύσω τώρα από την αριστερή πλευρά της οδού στην τρίτη θέση στάθμευσης ΑμεΑ αν αυτή είχε διακριτή σήμανση; Συνεπώς, θα σας ζητούσα να υπάρχει κάποια μέριμνα στο νέο ΚΟΚ για την ορατότητα των πινακίδων σήμανσης. Δεν είναι δυνατόν να τοποθετούνται πινακίδες σήμανσης μέσα σε φυλλώματα δέντρων χωρίς να φαίνονται και να μην λαμβανεται αυτό υπόψιν από κανένα. Επιπλέον, θα σας ζητούσα αν είναι δυνατόν να μην τιμωρείται το όχημα, ειδικά όταν είναι το μοναδικό όχημα στην κατοχή μιας οικογένειας και χρησιμοποιείται από παραπάνω από έναν οδηγούς.