Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας | 14 Ιανουαρίου 2025, 13:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επί του άρθρου 17 του σχεδίου νόμου σημειώνω ότι η νομιμοποίηση υπό όρους της διήθησης (lane splitting) δεν μπορεί να γίνει στη χώρα μας γιατι δεν έχουμε κουλτούρα οδικής συμπεριφοράς. Νομιμοποιείτε μια πρακτική που είναι ιδιαίτερα επικινδυνη για τους μοτοσυκλετιστές (οχι υπο τις προυποθέσεις της προτεινόμενης διάταξης - αλλα μην κοροιδευόμαστε) ενώ πιθανολογώ ότι σε περίπτωση ατυχήματος οι οδηγοί των αυτοκινήτων θα μπλεξουν σε δικαστικούς αγώνες για να αποδείξουν οτι δεν είναι ελεφαντες.