Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανάργυρος | 14 Ιανουαρίου 2025, 18:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
η αυστηροποίηση των ποινών κινειται στη σωστή κατεύθυνση αλλά είναι άνευ ουσίας αν δεν υπάρχει κάποιος να τις επιβάλει. ποιος θα καταλογίσει το πρόστιμο για την υπέρβαση των 30 χλμ/ω τη στιγμή που κανείς δεν βεβαιώνει το πρόστιμο για την υπέρβαση των 50χλμ/ω; το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι τόσο η αλλαγή του κοκ οσο η επιβολή του. κάτι όμως που θα επέφερε αποτέλεσμα ακόμα και με ελλειπή εφαρμογή των ποινών , θα ήταν η κατάσχεση του αυτοκίνητου όπως περίπου γίνεται σε Αυστρια και Ελβετια. υπάρχουν δυο τουλάχιστον κατηγορίες ανθρώπων που δεν τις αγγίζει ο καταλογισμός προστίμου. οι ρομα και οι πλούσιοι. οι πρώτοι επειδή δεν θα τα πληρώσουν ούτως η άλλως και οι δεύτεροι επειδή έχουν την οικονομική άνεση να το κάνουν με ευκολία. η κατάσχεση όμως του οχήματος σε ορισμένες παραβάσεις όπως παραβίαση κόκκινου, υπερβολική ταχύτητα, επικίνδυνη οδήγηση και οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών θα έφερνε αποτέλεσμα.