Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γιατράς | 14 Ιανουαρίου 2025, 19:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να παραθέσω κάποια προβλήματα της καθημερινότητας στους δρόμους, ως μεσος οδηγός που διανύω 30000Km το χρόνο, και προτάσει. Σχετικά με την τη διήθηση των μηχανων, πως θα ελεγχθεί το όριο των 25km, σε ποιους δρόμους και από που; Για παράδειγμα όταν εισαι με το αυτοκίνητο στην λωρίδα σου, κινόυμενος, βλέπει δεξια στον καθρέφτη να έρχεται μηχανη πολύ κοντα και θες να κάνει λίγο αριστερα να διευκολύνεις την διέλευση αλλά ταυτόχρονα βλέπεις να σε προσπερνάνε από τα αριστερα με ελαχιστο διαθεσιμο χώρο. Τι πρέπει να κανει ο οδηγος και αν γίνει ατύχημα πως θα βρει το δίκιο του. Πιστεύω διήθηση μόνο με σταματημένα οχήματα και μόνο αναμεσα πάνω στις διακεκομμένες λωρίδες, σε δρόμους ταχειας κυκλοφορίας με δυο και πάνω λωρίδες. Όχι σε στενα γιατι κυκλοφορύν πεζοί, παιδια κλπ. Πάνε και αναποδα πολύ εύκολα. Σχετικά με τα πατινια, και τα ποδήλατα, εφόσον πρεπει να κυκλοφορούν για αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού θα πρεπει να έχουν υποχρεωτικά αριθμό κυκλοφορίας και ασφάλεια. Γιατι αν γίνει ατύχημα στο οποίο ευθύνεται το ποδήλατο ή το πατινι, πως θα αποζημιωθεί ο πεζος το αυτοκίνητο ή μηχανή. Το όριο των 30km εντος της πόλης για να διευκολύνουμε τα πατίνια μόνο εκνευρισμό θα φέρει στους οδηγούς. Δηλαδή θα πρέπει αυτός που πληρωνει φόρους, τέλη κυκλοφορίας , έχει επενδύσει στην αγορα ένος αυτοκινητου να κάνει ίδιο χρόνο να παει στον προορισμό του με αυτόν που έδωσε 300€ να πάρει ένα πατινι, δεν πληρωνει ασφαλεια και ουσιατικά κυκλοφορεί μεσα στον δρομο σχεδον πεζός με 25km .Το όριο 30 είναι εξαιρετικά χαμηλο. Δεν είναι λογικό. Παντως έχω δει πατινι στην Συγγρου να πηγαινει με 80.... Μήπως να γίνει καθολικη απαγόρευση σε δρομους ? Στις Εθνικές οδούς το 2025 με τους δρόμους που πλέον διαθέτουμε πρέπει το όριο καθολικά να πάει 140 - 150km . Τα καινούργια αυτοκίνητα πλέον σε συνδυασμό με τους δρόμους κινούνται ανετα και με ασφαλεια σε αυτες τις ταχύτητες. Δεν γίνεται να υπάρχουν όρια 100 και 110 σε δρόμους όπως η Αθηνών Λαμίας Ιονία οδός κλπ. Όσον αφορα, το κόκκινο που πολλοί δεν το υπολογίζουν, κινητό στο χέρι ένω υπάρχει το bluetooth και ποτό αυστηρές ποινές και χρηματικά πρόστιμα. Το δίπλωμα δεν αρκεί. Επίσης αυστηρά πρόστημα και για ασυντήρητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ακομα και με λιωμένα λάστιχα. Αυτο και με 50 να πηγαίνει θα φύγει απο το δρόμο. Τέλος πιστέυω ότι μία λύση θα ήταν η χρήση dash καμερών ακόμα και υποχρεωτικά ώστε αν προκληθεί κάποιο ατύχημα από παραβατική συμπεριφορά να μπορεί εύκολα να διαλευκανθει μεσω της κάμερας. Αν γίνει ατύχημα σε φαναρι ,δεν υπαρχει μάρτυρας και ισχυρίζονατι οι οδηγοι ότι περασανε και οι δύο με πρασινο ... τι γινεται ; Δικαστηριο εξοδα κλπ. Διαφορετικά θα φαινοταν αμεσως ποιος φταιει θα βεβαινονταν και το πρόστιμο και τέλος . Αλλιώς να υπάρχει κάμερα σε όλες τις διασταυρώσεις και να έχουν πρόσβαση αστυνομια και ασφαλιστικες για να βλεπουν τι γινεται. Προσωπικα δεδομένα σε δημόσιους δρόμους δεν υπάρχουν. Τα πρόστιμα για τους πεζούς ας γίνουν και υψηλότερα γιατι περνανε απέναντι και σε ταχειας κυκλοφορίας δρόμους χωρίς διαβαση πεζών πάνω από την νησίδα. Όπως στην Λ Αμφιθέας. Εκεί αν παραπατήσει και πέσει στον δρόμο ... Τι θα γίνει ; Να ξέρει όμως ότι αν τον πιάσουν θα πληρωσει. Τα πρόστιμα να πληρώνονται επιτόπου όταν είναι παρουσία αστυνομικού με pos. Αλλιώς να πηγαίνουν απευθείας στην εφορία . Ελπίζω να φανούν χρήσιμες οι παρατηρήσεις μου. Με εκτίμηση