Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γιατράς | 14 Ιανουαρίου 2025, 19:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σκοπός του νέου κώδικα θα πρέπει να είναι ή μείωση της παραβατικότητας και η διευκόλυνση των οδηγών στην καθημερινότητα. Για να φοβάμαστε ότι αν κανουμε παρανομία μπορεί κάποιος να μας "καρφώσει" θα μπορούσε να γίνει νόμιμη η χρήση dash cam και σε παραβάσεις σηματοδότη stop και αλλων σημαντικών παραβάσεων θα μπορούσε να ανεβαινει το βίντεο σε κάποια πλατφόρμα και να βεβαιώνεται πρόστιμο. Όπως και να το κάνουμε η αστυνομία δεν μπορεί να είναι παντου. Άρα ή θα συμβάλουμε όλοι μας στο έργο της αστυνομευσης ή θα μπουν κάμερες παντου. Με εκτίμηση