Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Νίκος Κ. | 15 Ιανουαρίου 2025, 03:23
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η επιβολή νέων περιορισμών ταχύτητας 30 km/h στην πόλη θα ήταν επιζήμια, καθώς είναι απίθανο κάποιος να τηρήσει αυτό το όριο με αποτέλεσμα ο νόμος να μην γίνεται σεβαστός και να φέρει αντίθετα αποτελέσματα. Άλλα προηγμένα κράτη, μέσα σε πόλεις θέτουν συχνά όρια ταχύτητας στα 50 km/h σε μη κεντρικούς δρόμους, 60 km/h σε κεντρικούς δρόμους και 70 km/h σε αυτοκινητόδρομους. Κάτι τέτοιο θα γίνει πιο εύκολα αποδεκτό και παράλληλα με κάμερες σε καίρια σημεία θα μπορεί να ελεγχθεί καλύτερα. Θα πρέπει να υπάρχει γνωστοποίηση στους οδηγούς για το που υπάρχουν κάμερες με πινακίδα από 500 έως 200 μέτρα απόσταση. Είναι καλύτερα να το ξέρουν διότι έτσι συμμορφώνονται και σιγά-σιγά γίνεται μέρος της οδηγικής συμπεριφοράς. Αν δεν ξέρουν ότι υπάρχει κάμερα απλά θα πάρουν μια κλήση αλλά θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται κατά τον ίδιο τρόπο. Στις εθνικές οδούς πρέπει να θέσουμε το όριο ταχύτητας στα 130 km/h, επειδή τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ασφαλείας που διασφαλίζουν την ασφάλειά μας ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Οι νέοι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι που παραδίδονται συχνά σε κάποια σημεία μπορούν να φιλοξενήσουν μέγιστη ταχύτητα 150 km/h, η οποία είναι επαρκής για ασφαλή οδήγηση με γνώμονα ότι πλέον τα αυτοκίνητα έχουν όλα τα προβλεπόμενα συστήματα ασφάλειας. Κάθε Σαββατοκύριακο, θα πρέπει να γίνονται έλεγχοι για αλκοόλ σε οδηγούς κατά τις νυκτερινές ώρες. Ο νόμος πρέπει να είναι πολύ αυστηρός για όσους οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ ή περνάνε με κόκκινο. Εκεί θα πρέπει να υπάρχει αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας του οδηγού (προσωρινή και μόνιμη αν το επαναλάβει) μαζί με υψηλό χρηματικό πρόστιμο. Προσοχή, σε καμία περίπτωση δεν τιμωρούμε το αυτοκίνητο με αφαίρεση πινακίδων. Ακόμα και για παράνομο παρκάρισμα. Το αυτοκίνητο δεν φταίει σε κάτι αν ο οδηγός είναι ασυνείδητος. Το αυτοκίνητο είναι ένα μέσο που θα πρέπει να μπορεί να το οδηγήσει κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας διότι ενδέχεται να υπάρχουν σοβαροί λόγοι για αυτό. Οι κάμερες για έλεγχο ταχύτητας και παραβίαση κόκκινου πρέπει να εγκατασταθούν σε κάθε σημείο μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια, αν είναι δυνατόν. Η παράδοση της κλήσης να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά χωρίς παρέμβαση ανθρώπου. Πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο κάποιοι να έχουν τον τρόπο να σβήνουν τις κλήσεις διότι κάνει το σύστημα αναξιόπιστο. Τέλος, όταν θα ψηφιστεί ο νέος ΚΟΚ θα πρέπει να αναρτηθεί σε ένα νέο ιστότοπο και να μπορεί να τον διαβάσει όποιος θέλει. Στην συνέχεια και μέσα σε ένα 6μηνο να υποχρεωθούν όλοι οι υπάρχοντες οδηγοί (παλιοί και νέοι) να απαντήσουν online σε ένα ερωτηματολόγιο με βασικές ερωτήσεις ώστε να εξασφαλιστεί ότι τον έχουν διαβάσει. Ο νέος ΚΟΚ πρέπει να γίνει υποχρεωτικό μάθημα στην 6η δημοτικού ή στην 1η γυμνασίου. Αν δεν γίνει αυτό θα συνεχίσουμε να παράγουμε οδηγούς που δεν σέβονται τίποτα.