Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος Σάμψων | 15 Ιανουαρίου 2025, 13:27
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο σημαντικό ζήτημα είναι η επιβολή και φυσικά ή εισπραξη των προστίμων. Για παράδειγμα, το κάπνισμα σε εσωτερικούς τρόπους δεν κόπηκε ποτέ παρά τα αυστηρά μέτρα. Το ίδιο θα γινει και με τον νεο ΚΟΚ δυστυχώς. Στο θέμα της οδικής ασφάλειας χρειάζονται δρακόντεια μέτρα που να επιβάλονται μέχρι την τελική είσπραξη του προστίμου. Άλλιώς τα νέα μετρα είναι μονο για το θεαθήναι.