Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ | 15 Ιανουαρίου 2025, 18:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ». Άρθρο 34, παρ. Ι : Η χρηματική ποινή για την κατάληψη σταθμών στάθμευσης (πιάτσες) ταξί να συνοδεύεται και από αφαίρεση άδειας οδήγησης για 30 ημέρες. Επειδή το πρόστιμο είναι πολύ μικρό, πολλές φορές η πολύωρη στάθμευση ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου ακόμη κι αν συνοδεύεται από χρηματική ποινή είναι… πιο συμφέρουσα από το κόστος ενός πάρκινγκ, με αποτέλεσμα να παρκάρει οποιοσδήποτε θέλει εντός των χώρων στάθμευσης των ταξί (πιάτσες) κάνοντας τους οδηγούς ταξί σε όλη τη χώρα να μην μπορούν να ασκήσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Άρθρο 34, παρ. 12 : Να φύγει η περίπτωση της υποτροπής στο τέλος της παραγράφου. Θεωρώ ότι είναι εξοντωτική η ποινή της αφαίρεσης της άδειας του ταξί. Άρθρο 52, παρ. 4 : Να φύγει η λέξη ΜΑΖΙΚΗΣ στην φράση «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών, μπορούν να καθορίζονται οδοί ή λωρίδες κυκλοφορίας, στις οποίες κυκλοφορούν μόνο μέσα δημόσιας οδικής μαζικής μεταφοράς προσώπων». Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις τα ταξί έχουν πρόσβαση στις λωρίδες λεωφορείων. Η χώρα μας γιατί να αποτελεί αρνητική εξαίρεση; Τα ταξί θα πρέπει να μπορούν να κινούνται ελεύθερα όλο το 24ωρο στις Α.Λ.Λ. (Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων), με πολλαπλά οφέλη για το επιβατικό κοινό αλλά και την κυκλοφορία των οχημάτων όπως : • Ταχύτερη, ασφαλέστερη & οικονομικότερη μεταφορά του επιβατικού κοινού με αποτέλεσμα να δημιουργείται και κίνητρο να αφήσουν ακόμη και όσοι έχουν το δικό τους Ι.Χ. αυτοκίνητο, στο σπίτι τους και αυτό σημαίνει και λιγότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα στους δρόμους. • Απελευθέρωση των λωρίδων κυκλοφορίας για τα υπόλοιπα οχήματα. • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων. • Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών (μείωση αποτυπώματος άνθρακα). * Σημειώνω δε, ότι η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για ένα μήνα συν τους πέντε βαθμούς ποινής στο Σ.Ε.Σ.Ο. για βεβαίωση παράβασης εισόδου σε λεωφορειολωρίδα θα είναι εξοντωτική για τους επαγγελματίες οδηγούς Ε.Δ.Χ. οχημάτων.