Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος παπαγιαννης | 16 Ιανουαρίου 2025, 08:57
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1 .. λεωφορειόδρομοι Μόνο μέσα μαζικής μεταφοράς φυσικά μοτοσυκλετες και οχήματα έκτακτης ανάγκης ασθενοφόρα περιπολικά κτλ όχι κρατικά οχήματα και άλλα διπλωματικά ή ξένες πινακίδες ή ταξί .. όπως σε όλη τη Ευρώπη 2 . Πορτοκαλί φανάρι απαραίτητα στα 5-6 δευτερόλεπτα με βασικό και από κόκκινο σε πράσινο και πράσινο σε κόκκινο να είναι ανάμενα μαζί .. Είναι τρελό να πρέπει να σταματήσεις είμαι 30 km στα 2- 3 δευτερόλεπτα Σε καμιά χώρα της Ευρώπης δεν διαρκεί το πορτοκαλί τόσο λίγο 3 όρια ταχύτητας τα 30 ναι σε περιοχή με σχολεία αλλά Μην τρελαθούμε κιόλας 50 κμ στη πόλη γενικά 90 στη παριαλιακη Βάρης κορωπιου περιφερειακός κτλ .. 140 στη εθνική που πληρώνουμε χρυσάφι και έλεγχος Επιτέλους ας βάλουμε ένα πλαίσιο στις πλατείες και στους κόμβους Που υπάρχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα αυτός που μπαίνει και να μπει τέλος το αλαλούμ μετατοπ παντού