Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Παπαδημητρίου | 16 Ιανουαρίου 2025, 09:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητηρια για την πρωτοβουλια. 1) Ειμαστε σε χωρα της ΕΕ και δεν τηροειται η προτεραιοτητα των πεζων στις διαβασεις. (μόνο στο ελ. Βενιζέλος). Πρέπει να αλλάξει αυτό. 2)Οι επαγγελματίες διανομείς να έχουν υψηλότερα προστιμα για παραβιάσεις όπως να πηγαίνουν αντίθετα σε μονόδρομο. Οι εργοδότες που είναι και εταιρείες τεχνολογίας θα μπορούν να το παρακολουθούν αυτό και να κανουν τις απαραίτητες συστάσεις και αλλαγές.