Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Νικος Παππας | 16 Ιανουαρίου 2025, 10:56
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που απαιτείται είναι η αυξημένη αστυνόμευση. Όλα τα υπόλοιπα έχουν μικρή σημασία. Για παράδειγμα, το αν θα αλλάξει το όριο ταχύτητας εντός πόλεων από 50χλμ/ω σε 30χλμ/ω, έχει πολύ μικρή σημασία, από τη στιγμή που ήδη δεν τηρείται το τρέχον όριο από την πλειοψηφία των οδηγών. Μόνο με συνεχή και αυξημένη αστυνόμευση αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Φυσικά, τα πρόστιμα να είναι αναμενόμενα, όπως και η μη ανάκλησή τους (όχι σβήσιμο). Σε περίπτωση που δεν επαρκούν οι τροχονόμοι, θα μπορούσε να εξεταστεί η συμβολή των πολιτών στην τήρηση του ΚΟΚ (εφαρμόζεται σε ορισμένα κράτη), όπως με τη δημιουργία πλατφόρμας, όπου να υποβάλλονται σχετικές παραβάσεις συνοδευόμενες με αποδεικτικό υλικό (φωτογραφίες, βίντεο). Διαφορετικά, οποιαδήποτε αλλαγή γίνει στον ΚΟΚ θα είναι χωρίς κανένα νόημα.