• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΑΞΙ' | 16 Ιανουαρίου 2025, 21:31

    Προτάσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ». Επί των άρθρων: Άρθρο 5 - Οι παραβάσεις που αφορούν κυρώσεις για μη συμμόρφωση σε σήμανση πινακίδων οδηγών Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ, να καταταχθούν στις κατηγορίες Ε1,Ε2,Ε3 Α και όχι Β καθώς η αφαίρεση διπλώματος σε ένα επαγγελματία οδηγό ταξί σημαίνει πολλαπλάσιο πρόστιμο για τις ημέρες απαγόρευσης της εργασίας του και αυτό συνεπάγεται ένα τεράστιο οικονομικό βάρος. Άρθρο 12 παρ. 11 δ - Οι παραβάσεις που αφορούν κυρώσεις για μη τήρηση κανόνων οδικής συμπεριφοράς οδηγών Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ, να καταταχθούν στις κατηγορίες Ε3 Α και όχι Β καθώς η αφαίρεση διπλώματος για 30 μέρες πέραν του προστίμου επιφέρει ένα τεράστιο οικονομικό πρόσθετο βάρος από τη στέρηση εργασίας για όλες αυτές τις ημέρες. Άρθρο 33 - Η παράβαση της παραγράφου 3 να καταταχθεί στην κατηγορία Ε2 Α και όχι Ε3 Β καθώς ο οδηγός Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ δεν έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει στους επιβάτες τη χρήση ζώνης ασφαλείας. Γενικά η τήρηση του Κ.Ο.Κ από τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί είναι σεβαστή παρότι όλη την ημέρα εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες, θα πρέπει όμως να υπάρχει ειδική μεταχείριση στις ποινές που επιβάλλουν την παράδοση του διπλώματος καθώς αυτό καθιστά στέρηση της εργασίας και δυσβάστακτες χρηματικές ποινές που πλέον είναι αδύνατον να πληρωθούν.