Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Σπυράτος Αριστοφάνης | 17 Ιανουαρίου 2025, 00:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να απαντήσω σε όσους βλέπουν αρνητικά το μέτρο της διήθησης δικύκλων. Στις πόλεις της Ελλάδας αλλα και σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο εν γένει -το οποίο φαινόταν ήδη απο τη δεκαετία του '70 πόσο αναποτελεσματικό είναι - σκεφτείτε έστω και λίγο με τα δεδομένα του σήμερα τι πρόβλημα θα προκύψει αν όλες αυτες οι εκατομμύρια μοτοσυκλέτες που κινούνται κάθε μέρα στους δρόμους των πόλεων αναγκαστούν αύριο το πρωί να καταλαμβάνουν το χώρο ενός μικρού αυτοκινήτου...αν απαγορευτεί η διήθηση.Δεν εχω να πω κάτι άλλο επί αυτού. Μεγάλο πρόβλημα επίσης δημιουργούν και οι πεζοί οι οποίοι νομίζουν οτι η οδική παιδεία και η σωστή συμπεριφορά αφορά μόνο τους οδηγούς και όχι τους πεζούς, οπότε θεωρούν απολύτως λογικό να διασχίσουν κάθετα την Αθηνών Λαμίας πηδώντας πάνω από μπάρες και διαζώματα, αγνοούν τα φανάρια, πετάγονται ανάμεσα από παρκάρισμενα αυτοκίνητα στη μέση του...και γενικότερα κάνουν ο,τι τους αρέσει.Υποθετω όμως τώρα αφού θα τρώνε ΚΑΙ αυτοί πρόστιμο θα συμμορφωθούν...οπως συμμορφώνονται και οι παραβάτες οδηγοί.Ως γνωστόν το πρόστιμο κάνει θαύματα.Απορω βέβαια με τόσα πρόστιμα που πληρώνουμε για το κάθε τι σε αυτή τη χώρα πως γίνεται να είμαστε ακόμα σε αυτό το χάλι. Σχετικά με τα όρια ταχύτητας αυτό που έχω να πω είναι οτι απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος και κανένα όφελος να είναι άνω των 30 χλμ μέσα σε στενάκια.Υπαρχουν σημεία τα οποία θα έπρεπε να έχουν ακόμα χαμηλότερα όρια στα 20 και ή και 10 εντός οδών ήπιας κυκλοφορίας.Απο εκεί και πέρα σε εθνικές οδούς, δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, λεωφόρους αλλά και δεύτερον οδικό δίκτυο επαρχιακών ή περιαστικών οδών τα όρια ταχύτητας είναι γελοία και εντελώς εκτός πραγματικότητας.Ειμαστε στο 2025,η πλειονότητα των οχημάτων είναι πλέον euro5 ή euro4 ενώ τα όρια ταχύτητας από την εποχή του '50. Κάτι άλλο πολυ σημαντικό το οποίο δεν βλέπω να θίγεται από κυριολεκτικά κανέναν είναι το θέμα με τα αδέσποτα ζώα.Οι δρόμοι της χώρας είναι διάσπαρτοι με πτώματα νεκρών ζώων, χτυπημένα από οδηγούς που τα παρατάνε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αν δεν γίνει κάτι γι'αυτό σε λίγο δίπλα στα πεταμένα νεκρά ζώα θα βλέπουμε και δίποδα ζώα.Βασικα ήδη βλέπουμε... Και τέλος το σημαντικότερο που θέλω να πω είναι για τον νεο ΚΟΚ. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φτιαχτεί νέος ΚΟΚ.Βασικα δεν καταλαβαίνω καθόλου γιατί οι νόμοι και οι διαδικασίες του Ελληνικού κράτους πρέπει να αλλάζουν συνεχώς.Οχι μόνο ο ΚΟΚ. Αλλα τώρα σοβαρά... υπάρχει κανείς να πιστεύει πραγματικά ότι θα αλλάξει προς το καλύτερο κάτι; Είτε με τον νέο ΚΟΚ είτε με τον παλιό; Το να εκσυγχρονιστεί ο κώδικας κυκλοφορίας είναι ένα βήμα μόνο και τίποτα άλλο. Αρκεί να διαβάσει κανείς 3 ή 4 τυχαία σχόλια και έπειτα να κάτσει να βάλει το μυαλό του δουλέψει λίγο.Και πριν είχαμε νόμους αλλά ποτέ δεν δούλεψαν. ΓΙΑΤΙ; Μήπως πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και όχι νόμους; Μήπως πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν στο σχολείο οδική αγωγή; Μήπως η έλλειψη παιδείας είναι το πραγματικό πρόβλημα και όχι οι νόμοι; Και τέλος το αξιολύπητο αξιοθρήνητο και τρισάθλιο οδικό δίκτυο το οποίο είμαστε δυστυχώς αναγκασμένοι να χρησιμοποιούμε όλοι μας. Ειναι κακοσυντηρημενο,προχειροφτιαγμένο και καθόλου μα καθόλου μελετημένο.Ακομα και η "υπερσύγχρονη" Αττική οδός δεν διαθέτει ούτε ενα σημείο στάσης έκτακτης ανάγκης πουθενά.Οποιος μείνει σταματάει στην άκρη του δρόμου... Λεωφόροι και δρόμοι "ταχείας" κυκλοφορίας εντελώς ανοιχτοί όπου ανά πάσα ώρα και στιγμή οποιοσδήποτε άνθρωπος, όχημα ή ζώο μπορεί να μπει μέσα.Με συνεχείς και αλλεπάλληλες διασταυρώσεις καθε 50 ή 100 μέτρα και χωρίς λωρίδες επιτάχυνσης στις εισόδους τους.Δεν υπάρχουν περιφερειακοί δρόμοι,δεν υπάρχουν ανισόπεδοι κόμβοι, διαζώματα, μπαριερες... τίποτα. Επιπλέον οι εργολάβοι δημοσίων έργων κάνουν τόσο πρόχειρα τη δουλειά τους που ουσιαστικά έχουν καταστρέψει ο,τι είχε απομείνει.Οι δρόμοι δεν έχουν λακούβες είναι κανονικά χωράφια. Κατά τα άλλα όλα εντάξει.Μια χαρά.Αυτό που χρειάζεται ειναι περισσότεροι νέοι νόμοι και αυστηρότερα πρόστιμα.