Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Εμμανουήλ Χρύσης | 17 Ιανουαρίου 2025, 10:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα, το θεωρώ άκρως απαράδεκτο και παράλογο, δεδομένου ότι θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην κίνηση των οχημάτων και εκνευρισμό στους οδηγούς. Είναι πρακτικά ανεφάρμοστο και δημιουργεί προβλήματα και στα ίδια τα οχήματα, με τη θερμοκρασία τους να ανεβαίνει κατακόρυφα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Όσον αφορά τη διήθησης δίκυκλων είναι πολύ σωστή η ρύθμιση, αλλά να μην περιορίζεται από όριο ταχύτητας πέραν του γενικού ισχύοντας για όλα τα οχήματα. Όσον αφορά την υποχρέωση κάθετης στάθμευσης δίκυκλων, διαφωνώ, δεδομένου ότι πολλές φορές τα δίκυκλα, ιδιαίτερα μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού με μεγάλο βάρος, δυσκολεύονται να σταθμεύσουν με ασφάλεια με οποιοδήποτε τρόπο. Να ληφθεί σοβαρότατα υπόψη ότι ζούμε σε μια χώρα όπου υπάρχουν πολλές τεράστιες λακκούβες και ανομοιογένεια του οδοστρώματος, γεγονός που δυσχαιρένει κατάφορα τη στάθμευση δίκυκλων πάντοτε κάθετα. Μάλιστα θα δημιουργείται τεράστιος κίνδυνος πτώσης του δίκυκλου και παράσυρσης και λοιπών σταθμευμένων δίκυκλων όταν δεν μπορεί να στηριχθεί σωστά με τον κάθετο τρόπο. Είναι καλό να σταθμεύουν κάθετα, αλλά όχι πάντα και υποχρεωτικά, γιατί αυτό ενέχει πολλούς τεράστιους κινδύνους ασφαλείας. Όσον αφορά τους κυκλικούς κόμβους, θα πρέπει να περιοριστούν με αυστηρά κριτήρια, και να δημιουργούνται μόνο όταν υπάρχει μεγάλη πλατεία, και όχι σε στενούς δρόμους και στενές εθνικές οδούς.