Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κυρτατας Δημητριος | 17 Ιανουαρίου 2025, 11:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο νεος ΚΟΚ θα επρεπα να επικεντρωθει στην προσπαθεια αποτροπης ακραιων συμπεριφορων οπως για παραδειγμα στο τραγικο ατυχημα των Χανιων ,που παρεπιπτοντως καθημερινα "διαφημιζεται" στα Media, προκειμενου να καταπιουμε τις δρακοντιες διαταξεις που θελετε να επιβαλετε. Δυστυχως το μονο που καταφερνει ειναι να βαπτιζει ακραια την καθε αδηγικη συμπεριφορα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο τρεχων ΚΟΚ,εξισου αυστηρος σε θεματα οδηγησης υπο την επηρεια αλκοολ, δεν καταφερε να αποτρεψει αυτη τη τραγωδια στα Χανια. Ετσι και οι εξοντωτικες διαταξεις του νεου ΚΟΚ δεν θα οδηγησουν σε μειωση σοβαρων τροχαιων αλλά σε ακραια επιβαρυνση της καθημερινοτητας των πολιτων. Οι Αθηναιοι,καθημερινα κολλημενοι στον Κηφησο,την Κηφησιας & την Μεσογειων,για να αναφερω λιγους μονο δρομους κινουνται με μεση ωριαια ταχυτητα 10-15 χλμ/ωρα. Τωρα εχουμε και Trip Computer. Στο εξης μολις ξεκολανε θα χανουν την αδεια οδηγησης για εως και 6 μηνες στη δευτερη παραβαση. Αυτο ειναι απαραδεκτο. Θα ηθελα ακομη να επισημανω την αθλια εικονα της σημανσης στους δρομους. Ουδεις γνωριζει γιατι τοποθετηται μια πινακιδα καπου. Επειδη ταξιδευω συχνα η σωστη σημανση θα βοηθουσε. Τωρα φαινεται πως το μόνο κριτηριο-οταν υπαρχει κριτηριο-ειναι η εισπραξη προστιμων.