Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Στέλιος Μιχελάκης | 17 Ιανουαρίου 2025, 17:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προβλέψεις που ευνοούν την "διήθση" των μοτοσυκλετών δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις πρόκλησης ατυχημάτων με θύματα κατά κύριο λόγο τους μοτοσυκλετιστές. Είναι αδύνατον ένας οδηγός να μπορεί να παρακολουθήσει τους ελιγμούς που γίνονται απο δεξία, αριστερά και πίσω του (συχνά ταυτόχρονα απο περισσότερες της μίας μοτοσυκλέτες) ενώ ταυτόχρονα να μπορεί να ελέγχει την κίνηση εμπρός του. Επίσης όλες αυττές οι συνθήκες για το πότε επιτρέπεται και το πότε απαγορεύεται η διήθηση (π.χ. όρια τααχύτητας των εμπλεκόμμενων οχημάτων) έιναι αδύνατον να ελεγχθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Το μέτρο είναι επομένως επικίνδυνο και ανεφάρμοστο. Αυτο που λείπει δεν είναι κανόνες. Είναι αστυνόμευση, έλεγχος με ηλεκτρονικα μέσα και επιβολή των κανόνων η οποία θα επιφέρει πειθαρχία όπως σε όλη την Ευρώπη. Υπάρχει θέληση; Δεν το πιστεύω αλλά το εύχομαι.