Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΡΑΜΠΟΒΙΤΗΣ | 17 Ιανουαρίου 2025, 18:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά το άρθρο 20 για το γενικό ανώτατο όριο των 30 χλμ/ώρα. Η γενίκευση ενός ορίου ταχύτητας σε όλες τις κατοικημένες περιοχές με μείωση στα 30 χλμ/ώρα, όχι απλά δεν προσφέρει τίποτα (πλην της αύξησης των εσόδων από πρόστιμα), αλλά εμποδίζει την ομαλή κυκλοφορία προκαλώντας συνωστισμό, αργοπορία και εν τέλει ατυχήματα από εκνευρισμό. Κανένα ατύχημα δεν έχει γίνει επειδή κάποιος έτρεχε με 50 χλμ/ώρα, ενώ θα το απέφευγε εάν έτρεχε με 30... Όλα τα ατυχήματα που γίνονται σε αυτές τις χαμηλές ταχύτητες (20 ή 30 ή 40 ή 50...), δεν γίνονται λόγω της ταχύτητας, αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο όπως, απροσεξία, χρήση κινητού, μη σεβασμό στα σήματα και φανάρια, έλλειψη σεβασμού στους οδικούς και οδηγικούς κανόνες, κακή οδική συμπεριφορά, οινόπνευμα κλπ. Δηλαδή ένας κακός και απρόσεκτος οδηγός, το ατύχημά του θα το κάνει είτε στα 30 είτε στα 50 χλμ/ώρα. Επομένως η ορισμός ενός χαμηλού οριζόντιου ορίου γιά όλες κατοικημένες περιοχές θα επιφέρει μόνο προβλήματα!!! Εκεί που έγιναν τα φρικτά εγκλήματα όπου ένας ασυνείδητος θέριζε κόσμο τρέχοντας με 200 χλμ/ώρα σαφώς δεν έφταιγε το όριο ταχύτητας, αλλά ο άνθρωπος ο οποίος εγκληματικά θα το υπερέβαινε όποιο και αν ήταν αυτό... Συμπερασματικά αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι: ΕΠΑΝΕΞΈΤΑΣΗ όλων των ορίων ταχύτητας σε όλους τους δρόμους και να επαναπροσδιοριστούν ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν και τις υπάρχουσες ανάγκες. ΠΡΌΤΑΣΗ: ΝΑ ΜΗΝ υπάρξει οριζόντιο όριο ταχύτητας , αλλά: Να γίνει η ΟΡΙΟΘΈΤΗΣΗ των ταχυτήτων κατά ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ. Να γίνει δηλαδή μία ΣΥΝΟΛΙΚΉ ΜΕΛΈΤΗ των δρόμων της κάθε πόλης ανάλογα με τα οδικά χαρακτηριστικά τους, (Πλάτος, κίνηση, χρήση, πυκνότητα πληθυσμού και οχημάτων, χαρακτήρας της περιοχής κλπ) και ΤΌΤΕ να γίνει ή όποια ενδεδειγμένη οριοθέτηση.