• Σχόλιο του χρήστη 'Ισιδώρα' | 17 Ιανουαρίου 2025, 18:32

    Για το Άρθρο 17: Είναι άκρως επικίνδυνη η πρόταση για τη διήθηση μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών. Με ποιον τρόπο - διαδικασία ή μέσον, σε ένα ατύχημα θα αποδεικνύεται η ταχύτητα των οχημάτων μέσα στη πόλη σε ενδεχόμενο ατύχημα; Οι μηχανές κινούνται ανεξέλεγκτα και με άγνοια κινδύνου ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αντί να υπάρχει σκέψη να μειωθούν οι δικυκλιστές και να αυστηροποιηθούν οι ποινές, με το νέο κώδικα προσβλέπετε σε αύξηση δικύκλων (ήδη πολύ μεγάλος ο αριθμός ταξινόμησης μηχανών). Δηλαδή σε αύξηση επικινδυνότητας και σίγουρα των τροχαίων ατυχημάτων. Ένας οδηγός αυτοκινήτου που ελέγχει οπτικά το πεδίο έμπροσθεν του κατά την οδήγηση και παραχωρεί τις όποιες προτεραιότητες κρίνει (για παράδειγμα διάσχιση ενός πεζού του οδοστρώματος), πως ο οδηγός της μοστοσυκλέτας που κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και πόσο σύντομα θα μπορεί να αντιδράσει αν δεν έχει αντιληφθεί τον πεζό αυτόν; Είναι σίγουρο πως αν εγκρίνετε τη διήθηση, θα γεμίσουν οι αίθουσες των δικαστηρίων. Απορώ για την άποψη και τη θέση των ασφαλιστικών εταιρειών!!! Πρόταση για ένταξη στο νέο ΚΟΚ: Πρέπει επιτέλους να επιτραπεί η κάμερα με σύστημα καταγραφής για όλα τα οχήματα ώστε να αποδεικνύονται τα όποια ατυχήματα. Για το άρθρο 50: Απαιτείται να αυξηθεί και να καθοριστεί ο τρόπος έλεγχου των οχημάτων τροφοδοσιών καταστημάτων. Επικρατεί ένα χάος στους δρόμους όλη την ημέρα δημιουργώντας έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα!!! Επίσης να αυστηροποιηθούν κι άλλο οι ποινές για κίνηση οχημάτων και μηχανών σε πεζόδρομους, και σε όσους κινούνται αντίθετα στο οδόστρωμα (άλλη μια μάστιγα ειδικά για μηχανές και ακόμα πιο συγκεκριμένα τα delivery), καθώς επίσης και για παράνομη στάθμευση στα πεζοδρόμια. Τέλος να επιβάλλονται και να ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα (προβλέπονται, αλλά δεν επιβάλλονται) και για τους πεζούς, καθώς διασχίζουν τους δρόμους από όπου και αν είναι, και όχι από τις διαβάσεις ή έστω τις γωνίες των πεζοδρομίων!!!