Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Θεοφανης Καραγιάννης | 17 Ιανουαρίου 2025, 21:53
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Πρεπει να ξαναδείτε τα ορια ταχύτητας συνολικά, μεσα στη πόλη δεν γίνεται να βάλετε όριο 30 χλμ, ειναι μη εφαρμόσιμο και θα καταντήσει καθαρα εισπρακτικό. 2. Πρεπει να επιτραπεί η διείσδυση των μοτοσικλετών οπως και η κίνηση μοτο στη ΛΕΑ. 3. Παρτε διπλώματα και πινακίδες σε ολους αυτους που κυκλοφορούν με φιμε κάλυμμα στη πινακίδα. 4. Καντε κάτι με ολους αυτους που κρατουν πάρκινγκ παρκάροντας μια μοτοσικλέτα και ακομα χειρότερα με όλα αυτα τα σαραβαλα μοτοποδήλατα που είναι ανασφαλιστα και εχουν να ανανεωσουν αδεια 50 χρονια και τα κρατουν μονο για θεσεις πάρκινγκ.Ακομα γιατι οταν πανε να πληρώσουν τις ανανεώσεις πληρώνουν μονο τα τελευταία 5 χρόνια; εγω ειμαι κοροϊδο και γράφονται τα τέλη στο ΑΦΜ μου; ως ποτε τα στραβά μάτια;Παρτε 5. Γιατι τα κρατικά αυτοκίνητα (περιπολικα, ασθενοφορα, κοκκινες πινακιδες) καθως και τα μηχανήματα εργου δεν περνουν κτεο;Οπως και οι μοτοσυκλέτες τις αστυνομιας, αυτο δεν αποτελεί ανισότητα; Διασφαλίζεται η ασφάλεια των οδηγών τους( ποσο παραπανω των μοτοσικλετιστών) καθως και των αλλων χρηστών των δρόμων.