Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 103-105)Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης | 18 Ιανουαρίου 2025, 00:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι περισσότερες αλλαγές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Εκείνο που είναι απαράδεκτο και εντελώς πρόχειρο θα έλεγα, είναι η αλλαγή του ορίου εντός κατοικημένων περιοχών στα 30km/h! Αλήθεια ποιός σκέφθηκε συτό το φοβερό μέτρο για την μείωση της παράσυρσης πεζών από οχήματα? Έχει κινηθεί αυτός με ταχύτητα 30 km/h μέσα σε κατοικημένη περιοχή, για να δει πως είναι? Αντιλαμβάνεστε τις συνέπειες από την εφαρμογή του ορίου αυτού? Αντί να φροντίσουμε να κόψουμε τα πόδια αυτών που κινούνται με 50-120km/h μέσα σε κατοικημένες περιοχές και προκαλούν το 99% των ατυχημάτων και των παρασύρσεων, κατεβάζουμε το όριο στα 30 και καθαρίσαμε!!! Απαράδεκτο!