Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΔΡΙΚΟΥΛΑΣ | 18 Ιανουαρίου 2025, 20:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απολύτως στην αυστηροποίηση των ποινών, τα όρια όμως που επιβάλλονται, θα πρέπει να είναι εφαρμόσιμα. Θεωρώ πως το όριο των 30χλμ εντός κατοικημένης περιοχής είναι υπερβολικά μικρό και μη εφαρμόσιμο. Υπάρχουν οχήματα που ο δείκτης ταχύτητας στο καντράν, ξεκινάει από τα 20χλμ. Είναι ένα όριο που δεν μπορεί εκ των συνθηκών να τηρηθεί. Θα μας καθιστά όλους μας παράνομους, ακόμη και τα αστυνομικά οχήματα δεν θα το τηρούν διότι είναι υπερβολικά χαμηλό. Ένα τέτοιο όριο, θα κλονίσει την εμπιστοσύνη των οδηγών για τον σκοπό σύνταξης, του νέου Κ.Ο.Κ. και θα εκληφθεί μόνο ως εισπρακτικός όρος.