• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Αλεξίου' | 19 Ιανουαρίου 2025, 13:42

    1.Θεωρώ υποχρεωτικό να συμπεριληφθεί η ρύθμιση της στάθμευσης των μοτοσυκλετών και δικύκλων με συγκεκριμένη αναφορά στον ΚΟΚ, ώστε να αντιμετωπιστεί η -ηθική ή όχι- συμπεριφορά της "δέσμευσης" θέσης στάθμευσης για άλλο όχημα ! Δεν μπορεί πλέον ένας κανονισμός να στηρίζεται στην φιλοτιμία και την "κατανόηση" μεταξύ των ενδιαφερομένων για να λειτουργεί σωστά. 2.Επίσης, υπάρχει σοβαρό ζήτημα με την στάθμευση των επαγγελματικών οχημάτων σε κατοικημένες περιοχές, οπότε ο νέος ΚΟΚ οφείλει να την ρυθμίσει με συγκεκριμένα όρια (Να καθορίζεται η στάθμευση από την χρήση του οχήματος και το μέγεθος). Μεγάλος αριθμός από οχήματα μεταφοράς προσώπων (VAN), αντικειμένων (μεταφορικές), μεταφοράς υλικών (υλικά οικοδομών κι εργαλεία), μεταφοράς προϊόντων (διανομείς), καταλαμβάνουν μεγάλος μέρος των χώρων στάθμευσης. 3.Ή διαδικασία για την αναγνώριση και απομάκρυνση εγκαταλειμμένων οχημάτων γίνεται μέσω των Δήμων και είναι αναποτελεσματική. Υποχρεώνει τους πολίτες να αναλάβουν ρόλο που δεν τους αρμόζει (πρέπει να κάνεις καταγγελία, αλλιώς κανείς σε Δήμο δεν δίνει σημασία για οχήματα που είναι εμφανώς εγκαταλειμμένα) , ενώ από την εκκίνηση της διαδικασίας χρειάζονται μήνες μέχρι την ολοκλήρωση της. Τέλος δεν υπάρχει τρόπος να κριθεί ουσιαστικά η διαδικασία εφόσον επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του οχήματος να μετακινήσει -με όποιον τρόπο- το όχημα 3 μέτρα, οπότε χρειάζεται να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή (πάλι για μήνες) !