Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Βούλα | 19 Ιανουαρίου 2025, 15:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 17 για τη διήθηση υπο προυποθέσεις επιτέλους νομιμοποιεί κάτι που ούτως ή άλλως ισχύει βάζοντας όμως κανόνες που πρέπει να τηρούνται απο όλους. Η προσεκτική διήθηση εξυπηρετεί όχι μόνο τους οδηγούς μοτοσυκλέτας αλλά και τους οδηγούς των υπολοίπων οχημάτων γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα υπήρχαν τρομερά μποτιλιαρίσματα. Η αντίδραση στη νομιμοποίηση της κατά κύριο λόγο προέρχεται απο οδηγούς αυτοκινήτων που δεν επιθυμούν να έχουν ευθύνη για να μην προσέχουν όσο πρέπει κατά τη μετακίνηση τους στη λωρίδα ή σε αλλαγή λωρίδας. Γενικά οι οδηγοί μοτοσυκλέτας έχουν 100% την προσοχή τους στην οδήγηση κατά τη διήθηση προσπαθώντας να προβλέψουν την κίνηση των αυτοκινήτων παρατηρώντας τις ρόδες των αυτοκινήτων αν στρίβουν , το φλας ακόμη και τους προπορευόμενους οδηγούς αν χρησιμοποιούν κινητό κλπ. Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι οδηγοί αυτοκινήτων που μεταβάλλουν τη πορεία τους χωρίς προειδοποίηση ή ασχολούμενοι με το κινητό τους αφού ως τώρα δεν έχουν συνέπειες. Επομένως η νομιμοποίηση υπο όρους μόνο θετική μπορεί να είναι στη μείωση των κινδύνων για ατυχήματα εφόσον έστω κάποιοι θα προσέχουν περισσότερο .