Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ | 19 Ιανουαρίου 2025, 21:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 34 παρ.2 εδάφιο β) περίπτωση ε προβλέπεται η δυνατότητα σταθμεύσεως επί του πεζοδρομίου, εάν αυτό επιτρέπεται (προφανώς με απόφαση του οικείου Δήμου). Όμως στο παράρτημα του ΚΟΚ, όπου απεικονίζονται οι σχετικές πινακίδες δεν προβλέπονται οι αντίστοιχες πινακίδες για την ιππαστί στάθμευση επί του πεζοδρομίου. Κατά συνέπεια είναι αναγκαίο να συμπληρωθούν οι προβλεπόμενες πινακίδες του ΚΟΚ με πινακίδες, που θα επιτρέπουν την στάθμευση επί του πεζοδρομίου, όπου αυτό είναι εφικτό. Βλ. την πινακίδα με αριθμό 315-55 του Γερμανικού ΚΟΚ με την επισήμανση, ότι στην Γερμανία προβλέπεται πληθώρα πινακίδων με τον κωδικό 315 (από 315-50 έως 315-88 κλπ.), που καλύπτουν όλες τις σχετικές ανάγκες (αρχή-τέλος αδείας, μέση, αριστερά και δεξιά κλπ.). Όλα ευρίσκονται στο άρθρο 39 παρ. 7 του Γερμανικού ΚΟΚ (StVO-StrassenVerkehrsOrdnung) και στην www.wikipedia.org/wiki/Bildtafel_der_Verkehrszeichen_in_der_Bundesrepublik_Deutschland_seit 2017#Sinnbilder nach §39 Absatz 7 StVO.