Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κλαούντιο | 20 Ιανουαρίου 2025, 09:49
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διήθηση (άρθρο 17) είναι σωστό μέτρο γιατί επιτέλους βάζει κανόνες στην κίνηση των μοτοσυκλετών και παράλληλα υποχρεώνει και τους οδηγούς αυτοκινήτων να προσέχουν περισσότερο. Ο μοτοσυκλετιστής είναι αυτός που ρισκάρει , εν γνώσει του βέβαια, και πρέπει να προστατεύεται απο το νόμο εφόσον και αυτός είναι προσεκτικός και τηρεί τους κανόνες διήθησης παράλληλα όμως και με περισσότερη προσοχή από τους οδηγούς των υπολοίπων οχημάτων. Οι οδηγοί μοτοσυκλετών εφαρμόζοντας τα όρια έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αποφύγουν ένα ατύχημα αφού οι ταχύτητες που ορίζονται σε συνδυασμό με το όριο για την επιτρεπτή διαφορά ταχύτητας παρέχει περιθώριο ελιγμών ή φρεναρίσματος για την αποτροπή του. Ισχυρισμοί για το πως αποδεικνύεται η νόμιμη διήθηση σε περίπτωση ατυχήματος είναι παρόμοιας λογικής με το πως αποδεικνύεται η υπερβολική ταχύτητα , η αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας, η χρήση κινητού κατά το ατύχημα. Δηλ. κατά την άποψη μου αποτελούν μόνο μια δικαιολογία για να διατηρηθεί ένα καθεστώς που επιτρέπει στους οδηγούς αυτοκινήτων να μην προσέχουν κατά την αλλαγή κατεύθυνσης αφού με τον υπάρχων ΚΟΚ δεν κινδυνεύουν ούτε απο το νόμο ούτε απο σωματικές συνέπειες. Επίσης αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς , η διήθηση εξυπηρετεί όλους. Εξυπηρετεί βεβαίως τους οδηγούς μοτοσυκλέτας αλλά παράλληλα και τους οδηγούς των άλλων οχημάτων αφού όλοι κινούνται ταχύτερα. Ακόμη εξυπηρετεί και το κράτος αφού δεν επαρκούν ούτε οι δρόμοι, ούτε τα ΜΜΜ αν όλοι οι μοτοσυκλετιστές κινηθούν με αυτοκίνητα ή ΜΜΜ ή με μοτοσυκλέτες χωρίς τη διήθηση. Επομένως η νομιμοποίηση υπο όρους μόνο θετική μπορεί να είναι σε όλους τους τομείς και κυρίως στη μείωση των κινδύνων για ατυχήματα. Επίσης είναι πολύ σωστή η ρύθμιση για όριο 30Km/h σε μονοδρόμους μιας λωρίδας γιατί έτσι προστατεύονται περισσότερο οι πεζοί και κυρίως τα παιδιά που δεν έχουν την εμπειρία ελέγχου και τα παρκαρισμένα συνήθως τους αποκρύπτουν.