• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ' | 20 Ιανουαρίου 2025, 14:07

    Σύμφωνα με το άρθρο 2(α) «Αντικείμενο του παρόντος είναι ιδίως: α) η θέσπιση διατάξεων για την ασφαλή συνύπαρξη πεζών και οχημάτων στο οδικό δίκτυο της χώρας και τη διαμόρφωση συνθηκών βιώσιμης αστικής κινητικότητας» Καίτοι ο ρόλος του ΚΟΚ μπορεί ως ένα βαθμό να συνεισφέρει στη διαμόρφωση συνθηκών βιώσιμης αστικής κινητικότητας, σημειώνουμε ότι το εργαλείο το οποίο συμβάλει στην προώθηση και ενδυνάμωση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας είναι τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας τα οποία πρέπει να εκπονηθούν, ολοκληρωθούν και εφαρμοστούν το συντομότερο σε όλους του Δήμους της χώρας με ευρεία δημόσια διαβούλευση. Αναφορικά με το ρόλο του ΚΟΚ, η καθιέρωση των 30 χλμ/ώρα καθολικά και εξ ορισμού στις κατοικημένες περιοχές, γεγονός το οποίο δεν συμβαίνει στην παρούσα πρόταση, θα ήταν ένα σημαντικό μέτρο προς αυτή την κατεύθυνση. (βλ. αναλυτικό σχόλιό μας στο Β’ Μέρος)