Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Πέτρος Παπακωνσταντίνου | 20 Ιανουαρίου 2025, 16:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διήθηση εάν νομιμοποιηθεί τότε θα γίνει νόμιμη η επίδειξη ικανοτήτων στους οδηγούς δικύκλων προσπαθώντας να πάνε όλο και ποιο γρήγορα εφόσον ο έλεγχος της ταχύτητας τους από την αστυνομία είναι πρακτικά ανέφικτος. Το δικαίωμα των δικύκλων να κινούνται ευέλικτα πρακτικά συγκρούεται με το δικαίωμα των οδηγών αυτοκινήτων να οδηγούν με ηρεμία. Δεν είναι σωστό οι οδηγοί των αυτοκινήτων να φοβούνται συνεχως ότι κάποιος ασυνείδητος θα τους ξηλώσει τον καθρέφτη και θα φύγει. Η μόνη λύση είναι μία ξεχωριστή λωρίδα μοτ/των και δικύκλων