Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Μελίνα | 21 Ιανουαρίου 2025, 12:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Παράλληλα με την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ πρέπει να διασφαλιστεί και η τήρησή του από τους οδηγούς, με επιπλέον μέτρα ελέγχου ή και αστυνόμευσης. 2. Η μη παραχώρηση προτεραιότητας (στους πεζούς) στην διάβαση πεζών θα έπρεπε να επιφέρει υψηλό πρόστιμο, ώστε να επιβληθεί -έστω αργά- νέα συμπεριφορά στους οδηγούς οχημάτων. Μάλλον είμαστε η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα στην οποία δεν τηρείται η προτεραιότητα των πεζών. 3. Να εξεταστεί το ενδεχόμενο εναρμόνισης του ελληνικού ΚΟΚ με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, όσον αφορά την είσοδο σε πλατεία και την προτεραιότητα του κινούμενου επί της πλατείας -και όχι του εισερχόμενου σε αυτήν.