• Σχόλιο του χρήστη 'Χαράλαμπος Τραχανάς' | 21 Ιανουαρίου 2025, 18:36

    1. Νομοθέτηση της κάθετης στάθμευσης (όπως ισχύει σε όλο τον πλανήτη), σε οδούς που οι προδιαγραφές το επιτρέπουν. Παράδειγμα η γνωστότατη οδός Ρηγίλλης (αλλά και άλλες οδοί), στην οποία δεν επιτρεπόταν η κάθετη στάθμευση απο τον ΚΟΚ, η Τροχαία βεβαίωνε παραβάσεις, αφαιρώντας και πινακίδες, μέχρις ότου ο Δήμος Αθηναίων (με απόφαση του Δημοτικού του Συμβουλίου), θέσπισε την ελεγχόμενη στάθμευση για μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες! Έτσι πλέον η κάθετη στάθμευση επιτρέπεται κανονικά, χωρίς να έχει αλλάξει το παραμικρό στις προδιαγραφές της οδού, η οποία εξακολουθεί να διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά, δλδ πλάτος, κυκλοφοριακό φορτίο κ.ά. Το εύλογο ερώτημα που ανακύπτει είναι: μπορεί ο κάθε δήμος της χώρας να οριοθετεί την κάθετη στάθμευση, αγνοώντας τον ΚΟΚ που αποτελεί νόμο του κράτους, ψηφισμένο απο τη Βουλή των Ελλήνων; είναι δυνατόν ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος να διαθέτει δυνατότητα που υπερβαίνει (και ακυρώνει) τη νομοθετική εξουσία του Βουλευτή; Η ρύθμιση που προβλέπει ο νέος ΚΟΚ αφορά μόνο στα δίτροχα. 2. Βεβαίωση ως παράνομης της στάθμευσης στο αντίθετο ρεύμα κίνησης. Τα τελευταία χρόνια έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις με πολλά καθημερινά τροχαία ατυχήματα, που δεν καταγράφονται, γιατί η Τροχαία βεβαιώνει κλήσεις μόνο όταν ''συλλαμβάνεται'' ο/η οδηγός την ώρα που κινείται στο αντίθετο ρεύμα. Για να βρεθεί όμως, ένα όχημα σταθμευμένο στο αντίθετο ρεύμα, έχει κινηθεί 2 φορές παράνομα ''περνώντας'' τη διπλή διαχωριστική γραμμή κινούμενο για μερικά μέτρα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, : μία που πάει και μία που φεύγει απο τη θέση στάθμευσης. Κάνει δηλαδή τρεις (3) παραβάσεις του ΚΟΚ ταυτόχρονα, αφού έχει σταθμεύσει και με αντίθετη φορά στο ρεύμα κυκλοφορίας. 3. Θέσπιση κλιμακωτού προστίμου για την ίδια επαναλαμβανόμενη παράβαση (π.χ 40... 80... 160... 320€, ώστε το κόστος να καθίσταται ''τσουχτερό'' για τους καθ έξιν παραβάτες. Τώρα με την χρήση της ηλεκτρονικής βεβαίωσης της παράβασης το μέτρο είναι απόλυτα εφικτό.