Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΠΕΖΗ | 21 Ιανουαρίου 2025, 22:14
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνοψίζοντας: Πέρα και πριν από τον ΚΟΚ πολύ βασική η αστυνόμευση και η απόδοση άμεσης δικαιοσύνης. Ανάγκη πολιτικής βούλησης. Συνειδητοποίηση από την πλευρά των οδηγών ότι το όχημά τους είναι όπλο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να σκοτώσει. Διαφύλαξη προτεραιότητας πεζών στις διαβάσεις Εγκατάλειψη θύματος τροχαίου = κακούργημα Συμμόρφωση επιτυγχάνεται με την συχνή αστυνόμευση και την συχνή επιβολή προστίμων. Πρωτοβουλία ΠΕΖΗ